пʼятницю, 23 травня 2014 р.

Що фастівчанам потрібно зробити, щоб відсторонити агентів Януковича – Путіна від важливих посад в Україні?


Агенти і система Януковича продовжують правити Фастовом, Україною і забирати у громадян найважливіші права - права на життя та здоров‘я. Тому я, Володимир Тимофієв зобов’язаний розповісти фастівчанам, хто з кандидатів на посаду Фастівського міського голови є агентом системи Януковича, яка продовжує правити Україною. І як ці особи своїми незаконними діями продовжують забирати у громадян найважливіші права та які дії проводив і буду проводити я, Володимир Тимофієв по захисту прав фастівчан на життя та здоров’я.

Я, Володимир Тимофієв, маючи значні наукові правозахисні переконання та відповідний рівень свідомості, моралі боровся і буду боротися за усі конституційні права громадян, права на життя і здоров‘я. Документи і люди підтвердять, що Тимофієв В.О. проводив і буде проводити дії, щоб кожна сім’я фастівчани отримала безкоштовно земельну ділянку розміром 10 соток,квартиру, пенсію і заробітної плати в розмірах, що передбачені Конституцією України.


Громадяни, що слідкують усі 25 років за моїми діями, підтвердять, що дії Тимофієва В.О. були направлені на захист прав фастівчан на життя і здоров’я та на боротьбу проти представників банди Януковича. Що за мої чесні дії по захисту прав людей на життя і здоров’я агенти Януковича - Путіна двічі по рейдерськи відстороняли мене від посади Фастівського міського голови. Документи і люди свідчать, що в наші дні представники Януковича - Путіна правлять Фастовом і намагаються таких своїх представників, як бензинового олігарха Павловського або олігарха Нечипоренка,що торгує будівельними матеріалами посадити на посаду Фастівського міського голови.

Я вважаю, що найважливішими завданнями моїми та мільйонів громадян є провести дії для припинення як дикого пограбування громадян та і сатанинських дій путінсько-януковської агентури по знищенню чесних людей.

Прошу фастівчан: 25 травня 2014 року вибрати на посаду Президента України Порошенка П.О.,а на посаду Фастівського міського голови Тимофієва В.О.

До 1 липня 2014 року акціями - вимогами примусити чиновників та депутатів усіх рівнів прийняти такі нові закони та рішення як:

1) Затвердити Генеральні плани соціально–економічного розвитку України та кожного міста і села на наступні 15 років;
2) Оформити Свідоцтва про конституційні повноваження територіальних громад усіх міст і сіл в Україні;
3) Прийняти закон про відкритий реєстр багатств кожного громадянина;
4) Виплатити кошти 30 мільярдів гривень по рішенням судів, по недоплаченим заробітнім платам і пенсіям - чорнобильцям, учасникам бойових дій, ветеранам війни, праці і дітям війни, військовим, освітянам, медикам, іншим громадянам, що є працівникам як бюджетних так і приватних підприємств.

Народ правий, він переможе!

З повагою, Володимир Тимофієв. 19.05. 2014 року

Немає коментарів:

Дописати коментар