вівторок, 2 липня 2013 р.

Сольвара таки нагнули?

Надійшла інформація, що Руслан Сольвар - фастівський депутат-мажоритарник написав заяву про вихід із фракції Кличка разом з іншими чотирма депутатами.

Вочевидь янучарська влада активно обробляє зараз депутатів з опозиційних фракцій, вербуючи їх у "тушки", когось залякуючи, когось купуючи...

Очевидно у випадку із Сольваром відбувся тиск на його бізнес, оскільки, за моєю інформацією, рахунки фірми Сольвара були заблокованими...

А тепер процитую діалог Кличка і Сольвара, який відбувся під час передвиборчого мітингу у Макарові в минулому році, про який писала Комсомольська правда в Україні:

Скажи-но мені, Руслане, скільки потрібно тобі грошей, щоб ти перейшов в іншу партію, став "тушкою"? - Озвучив питання від народу Віталій Кличко.

- Віталій, я заробляв хорошу репутацію серед земляків довгі роки і не маю наміру втратити її за одну хвилину. Тому я обіцяю своїм виборцям, соратникам по партії "УДАР", що ні за які гроші не стану "тушкою". Я і надалі має намір допомагати землякам. У мене є мрія - приїжджати додому і, не соромлячись за свої вчинки, дивитися в очі виборцям, - відповідально заявив Руслан Сольвар.

Немає коментарів:

Дописати коментар